تکنوبوند 1401

چسب و درزگیر پلی‌یورتان تک جزئی انعطاف‌پذیر، چند منظوره

دسته‌بندی:

درزگیر Kalekim

موارد کاربرد:

برای چسباندن افقی و عمودی مصالح ساختمانی مختلف مانند سرامیک، چوب، گچبرگ، فولاد، آلومینیوم، صفحات سیمانی بر روی سطوحی نظیر بتن، سرامیک، آلومینیوم، چوب. برای چسباندن مصالح ساختمانی پیش ساخته. برای چسباندن پانل های نما مانند سرامیک، سرامیک گرانیتی، کاله سینترفلکس به سازه های فلزی. برای درزگیری درزهای انبساط داخلی و خارجی اماکنی که در معرض جابجائی های تا حداکثر 20% قرار دارند در سوپرمارکت ها، پارکینگ های اتومبیل، مراکز خرید و انبارها.

ویژگی‌ها:

مقاومت چسبندگی اولیه بالا (بدون لغزش چسب پس از اجرا)، چسبندگی بالا به انواع زیرساخت‌ها، خاصیت الاستیسیته بالا، مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی و با دوام، بدون خورندگی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی مانند آب، عوامل پاک‌کننده، مقادیر کم روغن و هیدروکربن‌ها، اسیدهای رقیق و قلیاها

شرایط نگهداری:

در مکانی با تهویه مناسب و در دمای بین 30 – 5 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

بسته‌بندی:

کارتریج‌های 310 میلی گرم، سوسیس‌های 600 میلی گرم، 20 عدد در هر کاتن

روش اجرا:

تکنوبوند 1401

زیرساخت باید تمیز، خشک، محکم و سالم، عاری از گرد و غبار و روغن و سایر عواملی که مانع از چسبندگی می شوند، باشد. زیرساخت های سیمانی می بایست عمل آوری شده باشند. محصول را بصورت نواری یا نقطه ای بکار ببرید. مصالح سنگین با وزنی افزون بر 8kg/m2 باید برای حداقل 15 ساعت ساپورت شوند. چنانچه اجرای کار با وقفه روبرو شد، درپوش محصول را ببندید. ابزار کار را پیش از خشک شدن با حلال تمیز کنید. محصول سفت شده با ابزار مکانیکی قابل تمیز کردن است.

توصیه‌های کاربردی و ایمنی:

محصول حاوی پلی ایزو سیانات می‌باشد. از تماس آن با پوست و چشم خودداری کنید. چنان‌چه با چشم تماس پیدا کرد فوراً با آب فراوان و صابون شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. از لباس محافظ، دستکش و عینک استفاده کنید. بخار آن را استنشاق نکنید. در هنگام اجرا محیط کار را تهویه نمائید.

تماس با ما