تکنوپور 1411

چسب پایه پلی‌یورتان دو جزئی، بدون حلال، آب‌بند، چند منظوره

دسته‌بندی:

چسب کاشی و سرامیک Kalekim

موارد کاربرد:

برای چسباندن سرامیک، سرامیک گرانیتی، روی بتن، فلز، پانل‌های سیمانی (فایبر سمنت)، چوب، سطوح روکش گچی، برای چسباندن پارکت، برای چسباندن روی سطح سیستم‌های گرمایش از کف، برای چسباندن سرامیک‌های نازک مسلح شده با مش فایبرگلاس (KALESINTERFLEX)

ویژگی‌ها:

بدون حلال، انعطاف‌پذیری عالی، قابل استفاده به عنوان مواد آب‌بند، چسبندگی کامل

شرایط نگهداری:

در محیط نسبتا خشک نگهداری کنید.

بسته‌بندی:

سطل 7 کیلوگرمی (دو جزئی)

روش اجرا:

تکنوپور 1411

زیرساخت باید محکم، عاری از روغن، چربی و به اندازه کافی خشک باشد. زیرساخت‌های سیمانی باید عمل‌آوری شده باشند. در صورت هر نوع سستی و ناصافی زیرساخت برای به‌دست آوردن سطحی سالم و صاف از ملات‌های ترمیم و نیز مواد ترازکننده سطح استفاده کنید. برای سیستم گرمایش کف، گرمایش باید از 10 روز زودتر شروع و در هنگام کار متوقف شود. سیستم گرمایش از کف، پس از 72 ساعت از اتمام کار می‌تواند دوباره راه‌اندازی شود. 6.25 کیلوگرم از جزء A را با 0.75 کیلوگرم جزء B تا رسیدن به مخلوط رنگی همگن میکس کنید. مخلوط حاصله را روی زیر ساخت با استفاده از ماله دندانه‌دار با اندازه 4×4×4 میلی‎متر پخش کنید. در چسباندن اندازه‌های 40× 40 یا بزرگتر، مخلوط را با روش ترکیب شده (combined) به ‎کار ببرید. چسباندن کاشی‌ها و پارکت‌ها روی سطح باید در مدت 45 – 60 دقیقه انجام گیرد. هنگامی که TECHNOPUR علاوه بر چسب به عنوان ماده آب‎بند نیز استفاده شود، یک لایه به ضخامت 1 میلی‌متر از این چسب را روی سطح اجرا کنید و پس از خشک شدن لایه اول، چسب را با ماله دندانه‌دار روی سطح اول اجرا کنید. ملات‌هایی را که عمر مفید POT LIFE آنها تمام شده ، دور بریزید. ابزار و سطوح را با مواد پاک‌کننده پلی‌یورتان تمیز کنید.

توصیه‌های کاربردی و ایمنی:

حاوی دی‌فنیل‌متان 4.4، دی سوسیانات که هر کدام مضر می‌باشند، بخار آن را تنفس نکنید. در محوطه‌های با تهویه مناسب استفاده کنید، در صورت تماس با پوست و چشم‌ها، فوراً با آب کافی شسته و توصیه‌های پزشکی را پیگیری کنید، از لباسها، دستکش و عینک محافظ استفاده کنید، از دسترس کودکان دور نگه دارید، محصول را به‌صورت در بسته نگه دارید.

تماس با ما