صفحه اصلی
محصولات شیمیایی
پرایمر
پرایمر کاله کیم 4505

پرایمر کاله کیم 4505

پرایمر پایه اکریلیک آماده استفاده

دسته‌بندی:

پرایمر Kalekim

موارد کاربرد:

برای بهبود چسبندگی ترکیبات سیمانی بر روی سطوح بتنی، گچی، سرامیکی و مرمر. به‌عنوان راهکاری برای مقابله برابر گرد و غبار و جذب، پیش از نصب سرامیک، آب بند نمودن و رنگ‌آمیزی

ویژگی‌ها:

کاهش تخلخل و جذب آب، افزایش زمان کار با محصولات پایه سیمانی و گچی، ذرات گرد و غبار را بر روی سطح ثابت کرده و باعث افزایش چسبندگی رنگ و کاشی‌های نصب شده با چسب بر روی پلاسترها می‌شود، جلوگیری از ترک‌های انقباضی، قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح ایجاد غشایی انعطاف‌پذیر، متراکم و درخشان، بر روی سطح گچ، از واکنش شیمیایی بین سولفات‌ها و آلومینات سیمان چسب کاشی که در معرض رطوبت، منجر به تشکیل نمکی با نام Ettringite که باعث گسیختگی کاشی از زیرساخت گچی می‌شود، جلوگیری می‌کند، جلوگیری از جذب بسیار سریع آب توسط زیرساخت، آماده استفاده آسان با برس و غلتک (رولر)

شرایط نگهداری:

در بسته‌بندی مهر و موم شده اصلی و در محیط نسبتاً خشک در دمای 35 – 5 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یخ‌بندان محافظت کنید.

بسته‌بندی:

گالن‌های 5 لیتری

روش اجرا:

پرایمر کاله کیم 4505

سطح می‌بایست عمل‌آوری شده باشد. سطح می‌بایست تمیز، خشک و عاری از چربی، روغن، بقایای رنگ و سایر مصالح سست باشد. ظرف KALEKIM ASTAR را فقط قبل از مصرف تکان دهید. مایع را بدون رقیق کردن آن و با استفاده از برس صاف یا غلطک به صورت یکنواخت بر روی سطح اجرا کنید. روی سطوح خیلی جاذب نظیر گچ، بتن و شمشه‌های سیمانی می‌بایست در دو لایه به‌کار برده شود. زمان خشک شدن 60 – 45 دقیقه می‌باشد. قبل از سایر عملیات نصب، محصول می‌بایست خشک شده باشد. دمای محیط حداقل باید 5 درجه سانتی‌گراد بوده و سطح در معرض بارندگی نباشد. دست‌ها و ابزار کار به خوبی با آب شسته شوند.

توصیه‌های کاربردی و ایمنی:

برای اطلاعات بیشتر به برگه اطلاعات ایمنی مراجعه کنید. میزان مصرف اشاره شده یک اطلاعات کلی است و با توجه به شرایط استفاده و ویژگی‌های سطح ممکن است تغییر کند.

تماس با ما