کاله پلیماس 8021

درزگیر پلی‌یورتان تک جزئی بسیار انعطاف‌پذیر، برای پر کردن درزها

دسته‌بندی:

درزگیر Kalekim

موارد کاربرد:

آب‌بندی درزهای انبساط مصالح ساختمانی، آب‌بندی افقی و عمودی مصالح ساختمانی پیش‌ساخته، آب‌بندی درزهای کف سرامیک و کاشی‌های پرسلانی کف در اماکنی که در معرض ترافیک سنگین قرار دارند نظیر سوپرمارکت‌ها، آب‌بندی انعطاف‌پذیر اطراف خطوط لوله، زهکش‌های ساخته شده از فلز، چوب و PVC، برای درزگیری درزهای انبساط داخلی و خارجی اماکنی که در معرض جابجائی‌های تا حداکثر 20% قرار دارند در سوپرمارکت‌ها، پارکینگ‌های اتومبیل، مراکز خرید و انبارها

ویژگی‌ها:

چسبندگی خوب به اکثر مصالح ساختمانی که عموماً در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر سایش، اجرای آسان بر روی هر دو سطوح افقی و عمودی، کشسان، حتی پس از گذشت سال‌ها آلودگی صنعتی، تغییرات ناگهانی دما و غوطه‌وری در آب نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند.

شرایط نگهداری:

در بسته‌بندی مهر و موم شده اصلی و در دمای بین 25 – 5 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

بسته‌بندی:

کارتریج‌های 310 میلی گرم – سوسیس‌های 600 میلی گرم

روش اجرا:

کاله پلیماس 8021

به منظور جلوگیری از کثیف شدن کاشی، سنگ و اسلب ها توصیه می شود قبل از استفاده از KALEPOLYMAS، با استفاده از نوار چسب اطراف درزها را بپوشانید. نوک کارتریج را بریده و بر روی نازلی که باید با زاویه 45 درجه بریده شود پیچ کنید تا سوراخی مطابق با اندازه درز ایجاد شود. کارتریج یا سوسیس را در تفنگ تزریق قرار داده و KALEPOLYMAS را تزریق کنید. سطح KALEPOLYMAS اجرا شده را پیش از تشکیل پوسته بوسیله آب و صابون هموار سازید. از پرکننده های کابلی متناسب با عرض بند استفاده کنید. عرض درز باید بین5-40 و عمق درز بین 20-50 باشد. ضخامت KALEPOLYMAS بکار رفته باید کمتر یا مساوی عرض بند باشد. نوار چسب محافظ را برداشته و KALEPOLYMAS خشک نشده را از روی ابزار پاک کنید. سطوح آلوده را با الکل سفید پاک کنید. KALEPOLYMAS خشک شده تنها با ابزار مکانیکی قابل پاک کردن است. سطح کار اجرا شده را حداقل به مدت 24 ساعت بعد از اجرا در مقابل آب محافظت شود. اشعه UV می تواند رنگ محصول را تغییر دهد ولی ویژگی های مکانیکی محصول تغییر نخواهد کرد.

توصیه‌های کاربردی و ایمنی:

محصول حاوی پلی ایزو سیانات می‌باشد. از تماس آن با پوست و چشم خودداری کنید. چنان‌چه با چشم تماس پیدا کرد فوراً با آب فراوان و صابون شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید. از لباس محافظ، دستکش و عینک استفاده کنید. بخار آن را استنشاق نکنید. در هنگام اجرا محیط کار را تهویه نمائید.

تماس با ما